Kopertowanie Andrzejkowe...!

Piątek 30.11.2012r.
W godzinach popołudniowych przyjechaliśmy do „Ambasady” Funduszu w Zakopanym. Niektórzy musieli pokonać naprawdę sporą ilość kilometrów – okolice Przemyśla, Krakowa, Gilowic, Dębowca, Wysokiej, Limanowej, Muszyny i wielu innych…
Nowe twarze, nowe znajomości, gry integracyjne, projekcja filmu pt. ”Piękna Pani - prawdziwa historia” – w taki sposób rozpoczęliśmy wielką wysyłkę.
Kolacja na dobry start dodała nam energii i zapału do pracy. Przy dźwiękach muzyki czas mijał szybko i przyjemnie.
Pieczątka -> koperta -> kalendarz -> list -> blankiet -> płyta CD -> zaklej -> etykieta -> spakuj-> wysłane! smiley

Niektórzy wytrwali do późnych godzin wieczornych.
W tak wspaniały sposób minął nam wieczór i stał się poranek dzień drugi.

Sobota 1.12.2012r.
Wyspani i wypoczęci rozpoczęliśmy dzień od wspólnej modlitwy.

Dzięki świetnej organizacji już przed południem sprawiliśmy niespodziankę pracownikom Urzędu Pocztowego. Wysłaliśmy kilka tysięcy listów!
Po zakończeniu dzieła, przyszedł czas na przyjemności. Spacery po Krupówkach, szlakami górskimi. Pogodny wieczór uprzyjemniły nam gry m.in.  kalambury.

Niedziela 2.12.2012r.
Marana tha- tą pieśnią rozpoczęliśmy pierwszą Mszę Roratnią w tym roku.
Po pożywnym śniadaniu udaliśmy się na wyprawę w góry. Zwiedziliśmy Pustelnię św. Brata Alberta na Kalatówkach i okolice.

W godzinach popołudniowych ostatnie spotkanie podsumowujące i pyszny obiad. Następnie pełni pozytywnych wrażeń wróciliśmy do swoich domów, aby szerzyć wspólne dzieło.

Grupa wolontariacka: Anita, Marek, Nikodem, Wojtek, ...